FAQ

БҰЛ МӘТІН АВТОМАТТЫ ТҮРДЕ АУДАРЫЛДЫ. Кейінірек біз оны міндетті түрде дұрыстап жазамыз. Біз бұл тауардың сипаттамасын мүмкіндігінше тезірек редакциялауға тырысудамыз!

Қалай тіркелуге болады?

Сайтта тіркелу бірнеше минутты алады:

Сайттың жоғарғы оң жақ бұрышында "Кіру" түймесін табыңыз
Телефон нөміріңізді +7 префиксімен енгізіңіз, SMS алыңыз және қысқа нөмірді енгізіңіз. Дайын!
Егер сізде жақын жерде телефон болмаса немесе Қазақстанда тұрмасаңыз, e-mail арқылы тіркеле аласыз. Төмендегі "пошта арқылы Кіру" түймесін басыңыз. Электрондық поштаңызды көрсетіңіз, "Жалғастыру" түймесін басыңыз, электрондық поштадан алты таңбалы кодты енгізіңіз. Электрондық пошта арқылы авторизация тек веб-сайтта қол жетімді.

Қалай тапсырыс беруге болады?

Сіз қалаған өнімдерді үш жолмен таба аласыз:

– Іздеу жолағына тақырыпты енгізіңіз
– Бөлімдерді шарлау кезінде (мысалы, өнімдер - > азық-түлік - > ұн)
– Басты беттегі арнайы коллекцияларда.
Өзіңізге ұнайтын заттарды себетке қосыңыз. Сайтта минималды және максималды тапсырыс жоқ-тек жеткізу бағасы тауарлардың санына байланысты. Тапсырысты жіберу үшін сайттың жоғарғы оң жағындағы "себетке" кіріп, "тапсырыс беру"түймесін басыңыз.

Қалай төлеуге болады?

Сіз 2 жолмен төлей аласыз, өзіңізге ыңғайлы таңдаңыз:

– Онлайн, Visa / Mastercard төлем карточкасымен
– Курьерге карточкамен (курьер POS-терминал әкеліп, сізге чек береді). Экспресс тапсырыстар үшін курьерге карта арқылы төлеу мүмкін емес.
Барлық тапсырыстарды жарнамалық кодтармен және бонустармен төлеуге болады, бірақ тапсырысыңыздағы тауар сомасының 90% аспауы керек.
Егер сізде төлем мәселесі туындаса, бізге қоңырау шалыңыз +7 (727) 346 85 83, +7 (705) 926 00 00 немесе WhatsApp немесе поштаға жазыңыз [email protected]

Тапсырыс қашан жеткізіледі?

Арбуз күн сайын 07.00-ден 23.00-ге дейін азық-түлік жеткізеді. Жеткізу уақыты тапсырыстың қашан жасалатынына байланысты. Егер сіз жедел жеткізуді таңдасаңыз, тапсырысыңызды 60 минут ішінде жеткіземіз.

Біз тапсырыстарды күн сайын жұмыс уақытында жеткіземіз, бірақ басқа жоспарланған күні де жасай аламыз — тапсырыс кезінде басқа күнді таңдаңыз.

Жеткізу қанша тұрады?

700 теңге, тапсырыс 8 000 теңгеден аз. 8 000 — нан астам сомаға тапсырыс беру кезінде-тегін. 

Жедел жеткізу бағасы – 900 теңге.

Неліктен тапсырыс құны өзгерді? Маған ақша қайтарыла ма?

Егер тапсырыста салмақ тауарлары болса, граммға дейін нақты массаны алу әрдайым мүмкін емес, сондықтан тапсырыс құны аздап өзгеруі мүмкін.

Егер сома аз болса және сіз онлайн төлеген болсаңыз, онда картадағы ақшаны есептен шығару сомасы 3 жұмыс күні ішінде өзгереді.

Назар аударыңыз! Қорытынды соманы түзету кезінде банктен ескертулер келмейді. Есептен шығарудың өзгертілген сомасын тапсырысты рәсімдеу күніне үзінді көшірмеден көресіз.

Егер сома көп болса, онда жеткізілім кезінде курьерге қолма-қол ақшамен қосымша ақы төлеу қажет болады.

Екі жағдайда да оператор Сізге міндетті түрде ескертеді.

Маңызды! Соманы қайтару қалай жүреді:

Егер сіз жеткізу кезінде тапсырыстың бір бөлігінен бас тартқан болсаңыз, онда біз жеткізу күнінен бастап 3 күн ішінде ақшаны қайтаруды рәсімдейміз. Әдетте ақша 2-3 күнде қайтарылады. Сирек жағдайларда ақшаны қайтару 14 күнге дейін созылуы мүмкін.

Тауар жоқ

Кейде кейбір тауарлар біздің қоймада болмайды немесе жеткізуші тауарды уақытында әкелмеуі мүмкін. Содан кейін біздің мамандар сізбен қоңырау шалып, ұқсас өнімге (басқа қасиеті немесе дәмі бар) ауыстыруды ұсынады. Егер балама сізге сәйкес келмесе, сіз бұл затқа кейінірек тапсырыс бере аласыз немесе тапсырыс беруден бас тарта аласыз.

Мен тапсырыс беру туралы ойымды өзгерттім. Не істеу керек? Ақшаны қалай қайтарамын?

Егер сіз кепілге қойсаңыз, сіздің барлық өнімдеріңіз тапсырыс беруге батылы жеткенше себетте қалады. Егер сіз қоқыс жәшігін тазалағыңыз келсе немесе қажет емес заттарды алып тастағыңыз келсе, оны жоғарғы оң жақ бұрыштағы қоқыс жәшігінде жасай аласыз.

Егер сіз бас тартқыңыз келсе, бізге қоңырау шалыңыз +7 (727) 346 85 83, +7 (771) 504 65 83 немесе WhatsApp немесе поштаға жазыңыз [email protected] біз сіздің тапсырысыңыздан бас тартамыз.

Бүкіл Тапсырыс жойылған кезде ақша қалай қайтарылады

Егер сіз байланыс орталығына қоңырау шалу арқылы жеткізілім алдында бас тартқан болсаңыз, онда біз соманы бірден ашамыз. Әдетте, банк бұғаттан босату туралы хабарлама жібермейді және интернет-банкингте жеке операция болмайды. Төлем операциялар тарихынан және үзінді көшірмеден жоғалады.

Егер сіз жеткізу кезінде немесе жеткізу кезінде барлық тапсырыстан бас тартсаңыз, біз жеткізілгеннен кейін 3 күн ішінде стандартты қайтаруды жасаймыз. Әрі қарай, банкке байланысты бұл сома сізге картаға қайтарылады. Әдетте ақша 2-3 күнде қайтарылады. Сирек жағдайларда 14 күнге дейін созылуы мүмкін. Егер сізде SMS немесе push хабарландырулары орнатылған болса, онда сізге ақшаны қайтару туралы ескерту келеді.

Курьер кешігіп келеді

Егер біз сіздің тапсырысыңыздың нақты жеткізу уақытын растаған болсақ, онда курьер бүгін міндетті түрде келеді. Егер ол белгіленген уақыттан кейін келсе-оператор Сізге хабарласып, кідіріс туралы ескертеді. Егер біз кешігіп қалсақ, бірақ сізге ескертпесек, бізге қоңырау шалыңыз +7 (727) 346 85 83, +7 (771) 504 65 83 немесе WhatsApp немесе поштаға жазыңыз [email protected].

Arbuz Pharma - Дәрілік заттар


Arbuz.kz онлайн-супермаркетінде рецепт бойынша жіберілетін дәрі-дәрмектерді сатуға қойылатын талаптар

Біз Қазақстан Республикасының заңнамасын қатаң сақтаймыз. Рецепт бойынша жіберілетін дәрі-дәрмектерге тапсырыс беру кезінде рецептті алдын-ала дайындаңыз. Тапсырысты рәсімдегеннен кейін оператор Сізге WhatsApp немесе телефон арқылы тапсырысты жеткізу алдында рецептіні сұрау үшін хабарласады.

Себетте рецепт бойынша дәрі бар екенін қалай түсінуге болады?

Егер себетте рецепт бойынша жіберілетін дәрі болса, оның жанында "Рецепт бойынша" белгісі пайда болады. Өнім сипаттамасында сіз мынадай ескертуді көресіз: "Бұл тауар тек рецепт бойынша сатылады. Рецепт жеткізуге дейін сұралады". Бұл ескерту рецептті операторға көрсетуге алдын-ала дайындауға көмектеседі.

Рецепт бойынша дәрі-дәрмектің толық сипаттамасын қайдан табуға болады?

Фармакология, жанама әсерлер, қарсы көрсеткіштер және басқа да маңызды сипаттамалар туралы ақпаратты қоса алғанда, біздің сайтта және әрбір рецепт бойынша дәрі-дәрмектің қосымшасында толық сипаттама бар.

Курьер рецепт бойынша дәрі-дәрмектерді жеткізе ала ма?

Әрине. Жеткізу алдында біздің оператор Сізге WhatsApp арқылы хабарласып, рецепттің суретін сұрайды. Кейін курьер сіздің дәрі-дәрмектеріңізді мұқият түрде әкеледі.

Міндетті ақпарат тізбесі

Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес біздің сайтта және қосымшада мынадай ақпарат орналастырылатын болады:

  • Фармацевтикалық қызмет субъектісінің атауы, оның ұйымдастырушылық-құқықтық нысаны және қазақ және орыс тілдеріндегі жұмыс режимі жазылған белгі
  • “Arbuz Pharma, ТОО "Arbuz Pharma (Арбуз Фарма)", Режим работы: __:__ - __:__
  • Қазақша: "Arbuz Pharma, "Arbuz Pharma (Арбуз Фарма)" ЖШС, жұмыс режимі:
  • Фармацевтикалық қызмет лицензиясының және оған қосымшаның көшірмесі
  • Мемлекеттік лицензияға сілтеме
  • Дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы саласындағы мемлекеттік органның аумақтық бөлімшесінің телефон нөмірі және мекенжайы туралы ақпарат
  • "Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігі Медициналық және фармацевтикалық бақылау комитетінің Алматы қаласы бойынша департаменті" Республикалық мемлекеттік мекемесі; 050004, Қазақстан Республикасы, Алматы қаласы, Абылай хан даңғылы, 63; +7 (727) 273-48-51
  • Дәрілік заттар мен медициналық бұйымдар қайтаруға және айырбастауға жатпайды, сондай-ақ балаларға сатылмайды.
  • Дәрігердің рецепті бойынша берілетін дәрі-дәрмектерді рецептсіз сатуға тыйым салынады.
  • Пікірлер мен ұсыныстар кітабы
+7 (705) 926 00 00, +7 (705) 926 00 01 немесе WhatsApp немесе  [email protected] поштасына жазыңыз
  • Фармацевтикалық қызметтің анықтамалық телефон нөмірлері туралы ақпарат
  • +7 (705) 926 00 00, +7 (705) 926 00 01 немесе WhatsApp немесе [email protected] поштасына жазыңыз
  1.